Revival - az újjászületés

Úgy döntöttem, hogy megreformálom ezt a blogot, és a régi - csak programozással foglalkozó - blog helyett valami teljesen újat csinálok inkább. Sok féle témával foglalkozom a programozáson kívül, és ezekről is fogok ezentúl rövid bejegyzéseket közzétenni.

Ezzel kapcsolatban töröltem néhány régi blog bejegyzést, amelyeknek nem tetszett a stílusa, és egyébként sem volt sok értelme megírni őket így utólag. A bejegyzések terjedelmét megszabom max 5 oldalban képestül mindenestül. Nem szeretnék újra abba a hibába esni, hogy túl hosszú bejegyzéseket írok. Csak az időm megy vele, és egyébként sem kedvelik az olvasók az ilyeneket, mert már könyv kategória. Nyilván ez a részletesség rovására fog menni. Ennek ellensúlyozására be fogok iktatni releváns linkeket, amelyek valószínűleg angol nyelvűek lesznek, illetve ha nagyon muszáj, akkor szétszedem több bejegyzésre a mondandómat. Ennyit tudok tenni az ügy érdekében.

A  mostani angol nyelvű címkés rendszer marad. Általában az angol a szaknyelv az olyan témáknál amik foglalkoztatnak. Akinek ez a probléma, az pillanatok alatt utána tud nézni a legtöbb címkének szótárban, hogy mit jelent.

Valószínűleg a következő néhány hónapban nagyon sűrűn fogok írni az olyan témákról, amikről szerettem volna cikket írni az elmúlt néhány évben, amíg szüneteltettem a blogot, de nem jött össze a publikálás, vagy éppen megszűnt az oldal, ahova be akartam küldeni a cikket, és így tovább. Meguntam ezt a trendet, és úgy döntöttem, hogy a saját kezembe veszem az irányítást. Ez az időszak várhatóan nyárra lezárul, és utána maradok majd a heti egy-két bejegyzésnél, esetleg még ennél is ritkábban írok, ha nincs friss info.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése